Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Trevliga kaffe gäster o skitsnack långt ut på natten =)....

Publicerad 2009-02-03 14:10:41 i Allmänt

Igår fick jag besök av Sara (www.knassara.blogg.se). Vi satt o drack kaffe o snacka skit ända till 24.00 tror jag kl va när hon körde. Det va jätte trevligt. Vilken underbar människa hon e. Pratade om allt mellan himel o jord. Glad jag e som har hittat en sådan underbar människa som hon e. Hon e genom god.
Sedan kom Andreas oxå o fick vara med o tragga lite skit. =) Andreas är min första sambo. Vi va ett par i 4 år och det va han som fick mig att flytta till Tollarp första gången. Ja det e ju 10 år sedan vi gjorde slut nu men..... Vi hade väldigt trevligt .

Idag står det städning på schemat. Damsuga, moppa golven, förhoppningsvis tvätta några maskiner oxå, damma, o plocka undan lite så där.
Vet inte vad jag ska ha till midda idag. Hade tänt ha fisk, men när jag kollade skolmatsedlen visade det sig att de hade haft lax i skolan idag. Så det sket sig. =)
Får väll hitta på något annat.

Imorron e det jobba igen. Jobbar 7-15 onsdag, torsdag 14-21.30, fredag 7-15, lördag 7-21.30, söndag 7-15, ledig måndag, jobbar tisdag 7-15, onsdag 7-16, torsdag 14-21.30, fredag 7-15 sen e jag LEDIG !!!!

Nä minsann om man skulle ta o sätta på lite musik o ta fram städgrejerna o dansa några varv med moppen?!  Så det blir gjort någon gång...! =)
Det e ju inte det roligaste jag vet nämligen så jag får skruva upp volymen på datorn o spela städningen rolig!

Tack för en trevlig kväll igår o de fina orden om mig på din blogg. Blev helt varm i hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela