Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Handikappad!

Publicerad 2009-02-16 18:04:37 i Allmänt

I lördags va jag o Minna o Ketty o gick en lång runda i stackedala. Vi gick o gick o ett taga trodde jag vi hade gått vilse men tillslut kom vi fram till bilen igen! Med tanke på vilket uselt lokalsinne jag har så hade det inte varit så konstigt om jag hade traskat vise bland träd och snö....
   
Sen kom kvällen med buller o bång! Ja det kan man säga!
Spricka i foten o ett "brötet" eller kraftig stukning på min lillfinger.

Så kan det gå när man dansa ska prova på! =S
Lite bilder från festen!
(som förövrigt av lyckad!)

Du Emma?! Vem e det som står bakom oss?
(Båda vänder sig om) - Va? Där e ju ingen! (Båda i kör) Alla skrattar.......
DE VÄNDE SIG OM! HAHAHA!
(Detta va historian bakom denna bilden! =)

     
Emma                                             Jimmy                          Emma o Niclas                 Lasse o Jimmy        Andreas

 
Emma o Niclas                      Jag o Andreas

Efter förfesten hos Jimmy blev det Grand! Där sprang jag på min faster o min kusin, alltså mor o dotter. Fan vad jag tycker de e häftiga! E så avundsjuk! Så hoppas jag att jag o Minna har det i framtiden. Hon o jag på Grand! Bästa vänner (nästan iaf) ..... Får fråga Faster Marie va det hemliga receptet är på att uppfostra sin dotter så bra som hon har gjort! <3
Ja full blev jag iaf, o Emma oxå som inte kom längre än till stan. =)
Detaljerna behöver vi inte gå in på. Men något Grand för Emma blev det inte! =)

Idag har jag haltat runder på jobbet. =( Men med massa alvedon gick det vägen.
Jobbar kväll imorron. Skönt det!

Jag har Erica på besök här hemma några dagar. Erica e Minnas faster som e 15 år. Hon brukar va hos mig lite titt som tätt. Hon gillar att komma hem till sin extra mamma. =)
  

Massa pussar från mig!

Kommentarer

Postat av: Dian

Publicerad 2009-02-16 18:31:15

Ja, detaljerna kring Emmas taxiresa kan vi bespara känsliga läsare ifrån...hihi

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-16 20:49:03

Aj aj stackare, visste inte det var så farligt att dansa? ;)

Postat av: Sara H

Publicerad 2009-02-16 22:39:25

Verkar som ni hade roligt!!! Synd jag inte kunde komma jue....har fortfarande ont som fan, o feber....såg att A oxå kom dit.....hmmm, hehe!

Träffas i veckan kanske? Hur du jobba?

Puzz hej

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela