Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Bio med lillan ikväll <3

Publicerad 2009-02-06 22:39:09 i Allmänt

Idag blev det bio med lillan. Vi såg BOLT! 



Har ni barn (eller om ni e vuxna med sinne för tecknat) så gå och se den. Den bjöd på spänning, skratt o lite aaaw känsla. Minna älskade den, ja jag me men.... Hehe... Jo jag älskar faktiskt tecknat om det e riktiga tecknade filmer från Disney eller Pixar eller nått sånt. =)
Efter bion körde jag till Hanaskog för att lämna Minna till sin pappa 4:e helgen i rad. =(   Trist men vad fan ska man göra, måste ju jobba!!

Idag blev jag tillfrågad att bli Gudmor åt lilla Love!! =)
Yes vad glad jag blev!
Mitt gulliga troll. Fasters älskling!

Dax att sova, många timmar att jobba i morron. 7-21.30 o som jag sagt innan så börjar jag bli sjuk. Å det har inte blivit bättre, bara sämre. Men det e bara att bita ihop lördag o söndag oxå.

Får se om jag orkar skriva nått i morron annars hörs vi på söndag!
Sov gott o sussa sött!


Linda

Kommentarer

Postat av: Sara H

Publicerad 2009-02-07 22:17:50

vad bra, det blev du....det visste jag ju!!!! Gudmor- Linda!!!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela