Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Väntar på att middan ska bli klar

Publicerad 2009-08-19 18:10:42 i Allmänt

så jag tänkte skriva några rader.
Har jobbat hela veckan. Bara imorgon kvar o sen e jag ledig 3 dagar.
På lördag e det party party...... Fira Diana ju! :)  Hon bjuder på mat och vin och trevligt sällskap så det ska bli jätte kul.

Nä, annars händer det inte så mycke.
Minna hade sin första skoldag igår som etta. Stora flickan. Idag hade de haft matte. Det tycker hon är roligt. :)
I söndags va min underbara Sara här. Vi fikade och snackade massa skit. :) Sen fick vi köra till Ovesholm och hämta den andra bilen och då va min mamma o hennes Tore där så de bjöd på söndagstek.
Det va mysigt och jätte gott. De va jag, Lasse, Minna, Frida, Mattias, Love, Mamma, Tore, Pär och Fredrik.

Nu ska jag fortsätta med maten. Har såsen kvar att göra nu. Allt annat är klart!

Bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela