Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Tant kalas o trasig katt!

Publicerad 2009-08-27 07:49:33 i Allmänt

I Lördags då va jag ju på Dianas 30 års fest!
Det va så roligt och trevligt, hon bjöd på mycke gott att  äta. Lite sing star och dans. Sen bar det av till stan.
En mycke lyckad kväll får jag säga.
Synd bara att man hade en så fruktansvärt svartsjuk pojkvän hemma så att kvällen avslutades med bråk.
Ibland känns det som att man lika gärna kan vara otrogen för det e ju det dem tror ändå. Hellre bli rätt anklagad än att bli anklakad på faska gruder.

Lite bilder från Dianas fest kommer senare. Orkar inte lägga ut dem nu.

I tisdags kom min katt hem och hade halva örat löst. Stackars LUKE! Min lilla bebis!
Jag va hos vetrenären med det men de sa att de inte kunde sy i örat för det va bara massa brosk. Så nu får han ha ett halvt öra löst. Fick en salva med antibiotika i som han ska ha på såret 2 ggr om dagen. Han får ha tratt på huvudet och han får inte gå ut. Det e nog det som han tycker är jobbigast! Att inte få gå ut.
Han ÄLSKAR ju att vara ute.
Men det är i morgon oxå sen kan han gå ut igen. :)

Minna har precis åkt med skolbussen till skolan.
Och jag ska jobba extra ikväll. 14-21.30
Kan behöva lite extra pengar nu när man fick åka till vetrenären med Luke. Synd bara att de inte kommer förren nästa lön. Sen ska man jobba hela helgen.
Idag: 14-21.30
Fredag: 7.00-15.00
Lördag: 7.00-21.30
Söndag: 7-15

Minna ska vara hos min farmor & farfar i helgen när jag jobbar.

Nä nu ska jag gå o lägga mig och vila en stund. Annars orkar jag inte jobba hela helgen. Jag är väldigt beroende av min sömn för att orka med alla måsten.
Sen ska man vika tvätt o plockstäda lite innan man ska till jobbet.

Have a nice day!
TO DIANA TODAY!!!!
Hoppas du får en super trevlig födelsedag! Love you!
Grattis från Linda & Minna

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela