Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Njuter av min lediga dag!

Publicerad 2009-08-10 13:22:47 i Allmänt

Njuter av att göra INGENTING idag. Så skönt ibland. Ska cykla ner till affären senare o handla bröd o mjölk. Det är nog den största aktiviteten idag.

Min Minna är ju hemma oxå. Äntligen! :))
Var och hämtade henne igår. De va o campade på Landön. Hon e så brun!!! Orättvist!
Men det e UNDERBART att ha henne hemma igen. Har ju saknat henne så himla mycke.


Nä, annars har jag inte så mycke att berätta om.
Har ju bara jobbat typ hela veckan.
Å denna veckan är det lika dant. Jobba, jobba, jobba......

På Tisdag ska jag till doktorn vid 8.30 sedan ska jag jobba kl 14-21.30
Onsdag: 7-14
Torsdag: 7-15
Fredag: 7-15

Sen ska jag nog till min bror i helgen
Hade velat följa med mina flickor ut men NO MONEY!  :((

Har ju lite skulder som jag prioriterar först o främst när L`s skattepengar kommer. Han e skyldig mig lite för bensin så. Att betalamina skulder e det som går först just nu. Vill inte förlora vänner pga pengar.
Å blir det några 100-lappar över så ska de sparas till min resa till Ullared  i slutet av oktober/början på november.
Ska dit med några tjejer o handla julklappar o vinterkläder till Minna.

Ha det super!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela