Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Godagens

Publicerad 2009-08-29 10:55:35 i Allmänt

Idag e det lördag och min jobbehelg.
Minna är i Åhus hos min farmor och farfar.
Usch, känner inte alls för att vara här och jobba. Vill hem o kolla på en film eller något annat slappt. Är så fruktansvärt trött. :(

För er som inte vet så är det skut mellan mig och Lasse.
Han anklagar mig för att ljuga och allt vad det innebär. Det är inte första gången han kommer med dessa anklageler och jag känner att jag inte orkar längre.
Blir nog bäst så här. Vi var nog inte ämnade för varandra.
Kärlek?
Vad är det igentligen?
Jag har gett upp. Tror inte på kärlek.
Kärlek = problem
Kärlek = beroende
Jag hatar att bli beroende av en annan människa. Jag vill kunna klara mig själv. jag är ganska självständig och älskar att vara social med mina vänner. Hatar att vara inlåst, och kontrollerad.
Samtidigt vill jag ha någon att dela vardagen med.
Men det får vara så med det just nu iaf.
Jag och Minna har det ganska bra i vår lilla lgh i Tollarp. :)

Jag längtar tills vi ska till Ullared!
Åh, vad kul det ska bli!
Hoppas jag hittar en massa snyggt.
Tänkte fråga min farmor och farfar om Minna kan vara hos dem den dagen!

Sen håller vi på att disskutera en Dildofest med enbart kvinnor. Tänkte vi kunde ha den hos mig och sedan gå ut. Får höra med mina underbara vänner om de vill komma. :)
Fixar ju bil in till stan oxå så klart!
Ska bli riktigt kul!

Tack underbara Sara för hjälpen med min katt Luke hos vetrinären i onsdags! Du e guld värd!!! <3<3

Nä minsann......
Jobbet kallar.....
10,5 timmar kvar att jobba. Blir trött bara jag tänker på det. :(

Tjingeling // miss Liii

Kommentarer

Postat av: Sara H

Publicerad 2009-08-29 12:01:26

Du ska veta hur mycket du har kommit att betyda för mig! Trodde aldrig det..Men du är guld värd. Och du kan få bättre än L, som anklagar dig för något som du inte gjort. Kan bli svårt att bygga upp en tilit till varandra då han e på det planet..Ta livet som det kommer, och kom ihåg att du inte e ensam<3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela