Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Utmanar er!

Publicerad 2009-04-27 16:13:41 i Allmänt

1. Hur gammal är du om fem år? 35
2.
Vem var den sista du träffade? Minna o hennes kompis Astrid
3.
Hur lång är du? 165
4. Vilken var den senaste film du sett?  Bride wars
5.
Vem ringde du senast? Diana
6.
Hur löd ditt senaste sms och till vem? Kom du idag gumman. Blir super. E hemma. Puss puss / Till Sara
7. Vad är helgens planer? Ev. hem till Malin o dricka Jäger! =)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Den 18 april på Jaysons dop.
11.
Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? kl 11.00
13. Har du någon gång hittat en katt?
14. Vilken är din favoritplats? Där jag känner mig trygg
15.
Vilken plats föredrar du minst? Sjukhuset, akuten
16.
Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett underbart hus, med en liten trädgård, med tre barn, heltidsjobb o med min älskade L
17.
Vad skrämde dig som barn? Mörkret/mörkenasse, o monstret under sängen. Hade även en tavla föreställande en clown som jag va livrädd för. 
18.
Vem fick dig att skratta senast? Vadethe på jobbet
19.
Är du för ung för att äga vinylskivor? Har faktiskt inga, men jag e inte för ung för det.Har bara gett bort de jag ägde!
20.
Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21.
Sover du med eller utan kläder på dig? Hellst t-shirt/linne o trosor
22.
Hur många kuddar har du i sängen? 6
23.
Hur många landskap har du bott i? 1, dock i olika byar
24.
Har du någon gång spytt på någon?? Inte vad jag kan minnas.Va nog väldigt full isåfall.
25.
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor i skor på vintern och barfota i skor på sommaren
26.
Är du social? Visst, somliga dar, andra inte alls!
27.
Vilken är din favoritglass? Den jag kan äta.
28.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala av min bankskuld och sen köpa ett hus o ny bil.
29.
Tycker du om kinamat? Yes, I löve it
30.
Tycker du om kaffe? Absolut!
31.
Vad dricker du till frukost? KAFFE!
32.
Sover du på någon särskild sida? Ja, min sida i sängen, tror det e vänster
33.
Kan du spela poker? Ja, fast sådär bra
34.
Tycker du om att mysa? Japp med min familj
35.
Är du en beroendemänniska? Ja, jag e ju det.....
36.
Känner du någon med samma födelsedag som din? ...nä
37.
Vill du ha barn? Jag har ju redan min lilla Minna men kan tänka mig 2 till.....
38.
Kan du några andra språk än svenska? Ja, jag kan engelska o kan förstå spanska.
39.
Har du någonsin åkt ambulans? Japp, men det va inte jag som va sjuk.
40.
Föredrar du havet eller en pool? Beror på var jag är...kanske bäst med pool..
41.
Vad spenderar du helst pengar på? Saker som jag mår bra av.. som tex kläder o prylar!
42.
Äger du dyra smycken? Inte jätte dyra...
43.
Har du någon gång testat narkotika?  mmm, tyvärr
44.
Vad var det senaste du stoppade i munnen? en apelsin
45.
Vem är den roligaste människan du känner? förutom mig själv då...så är det nog Sara, Diana, Malin o Alicia. De får mig att må bra. Lasse kan få mig att skratta oxå! =)
46.
Välj ett ärr på din kropp? Har 3 i ansiktet
47.
Vad har du för ringsignal? Miss Li-Miss Li
48.
Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Ja, hur många som hellst.
49.
Flirtar du mycket? kan tänkas
50.
Vart togs din profilbild? Hemma hos Jimmy, va party.
51.
Kan du byta olja på bilen? Ja, det kan jag, om jag måste.
52.
Har du fått fortkörningsböter? Nej
53.
Vilken var den senaste bok du läste? 14 år och till salu
54.
Läser du dagstidningen? Ibland, på jobbet
55.
Prenumererar du på någon veckotidning?
56.
Dansar du i bilen? Ja, ibland, men mest sjunger jag, högt oxå! Haha!
57.
Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix fm
58.
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett telefonnr
59.
När var du i kyrkan senast? På Jaysons dop 18/4

60. Är du nöjd med din kropp? Nöjdare nu än vad jag har varit på mycke länge. Skulle vilja bli av med magen bara.

61. Är du gift? Annars, tror du att du kommer gifta dig någon gång? Jag e inte gift, inte förlovad, men jag hoppas på båda delar i framtiden.
62. Skriv dina 3 närmsta vänner spontant: Sara, Malin, Alicia
63. Skriv de 2 vännerna du tycker det är roligast att umgås med just nu? Sara o Lasse o Malin
64. Var du byxmyndig när du blev av med oskulden? Ja

65. Tror du ärligt du kommer hitta din livs kärlek? Ja, tror jag redan gjort det <3

Utmanar:
Diana S
Edona B
Alicia K
Emelie B
Louise B
Malin N

Kommentarer

Postat av: Edona

Publicerad 2009-04-27 18:46:56

Edona H är det, hihi

Postat av: Edona

Publicerad 2009-04-27 18:47:17

Edona H är det, hihi

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela