Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Stressar ihjäl mig

Publicerad 2009-04-15 20:56:50 i Allmänt

Hur fan ska man hinna med allt?
Mitt hem
Min dotter
Min Lasse
Mina vänner
Städa
Tvätta
Laga mat
JOBBA
Handla dop present
Gå på dop

PANIK!!!
Känns som jag stressar ihjäl mig snart!
Vart tog mitt lugna liv vägen??
Måste ta o hitta det igen! Typ NU! 
Medans jag letar efter lugnet får ni ha det så bra.......

(Ska fortsätta med tvättning, vikning av tvätt, damsugning, umgås med L, o städa! )

Bye

Kommentarer

Postat av: Sara H

Publicerad 2009-04-15 21:02:18

Jag håller med...det blir bara pannkaka av allt..

Hinner inte med ett skit:-(

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-04-15 22:11:36

Man kan strunta i saker ibland det heter priotera för tillfället Take it easy du lever bara en gång kramar Lisa

Postat av: Little E

Publicerad 2009-04-15 22:41:43

Lady, Lady, Lady..

Strong and independent - det finns inte något på denna jord du inte skulle klara av.

Skit i röran för en stund & njut istället.

Njut av att det ser förjävligt ut.

Skratta så du får ont i magen.

Love!

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-04-16 11:00:07

Minna,Lasse mina vänner,laga mat och handla doppresent kan du avända samma tid till .Städa och hemmet kan man strunta i eller göra mindre av. Se nu blev det mindre punkter Och det innebär mera tid.Detta är att priotera

Massor av kramar Lisa

Postat av: Sara H

Publicerad 2009-04-16 11:28:00

Istället för att bara sitta o snacka skit o dricka kaffe på fredag, kan vi kanske göra det till en städdejt...hihi

Postat av: ----

Publicerad 2009-05-04 13:41:28

SNÄLLA STRESSA IHJÄL DIG.. DU VERKAR ÄNDÅ VARA SÅÅ JOBBIG.. FINNS DET VERKLIGEN NÅGON SOM ORKAR MED DIG?????

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela