Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Nu e det bra!

Publicerad 2009-04-30 09:13:44 i Allmänt

Plockade fram förra sommarens inköp av shorts igår!
Fy fan vad fet jag har blivit.... Trodde inte jag gått upp så mycke just nu, trodde jag stått ganska stilla! MEN NEJ! Det hade jag INTE! Kunde inte få upp den över rumpan bara. Herregud. De ska sitta ganska slappt.
Så nu får jag in o handla nya.
Nog för att jag älskar att shoppa men det ska inte vara ett måste! Det ska vara för att jag vill.... =(
Har definitivt inte råd denna månaden i heller med inköp av shorts! Suck....

Nu e det definitivt promenader som gäller!

Ska snart köra in till stan. Ska in till sjukhuset bla.
Så nu får ni ha det så gott så hör jag av mig imorron om jag inte bloggar en stund på jobbet.
Ha en trevlig Valborg!

Bye

Kommentarer

Postat av: Systeryster

Publicerad 2009-04-30 17:06:41

Kanske skulle ta och börja på gym istället, promenader är inte jätte effektivt, det är bra men du går inte ner i vikt snabbt. KOmmunen har ju klippkort, 2 ggr i veckan på vissa gym, el det är inte inom kommunen du jobbar??? Men om det är det så kolla upp vilket gym kommunen har avtal med. Lite mer effektivt om du vill kan jag hjälpa dig med kostråd med tanke på var jag jobbar. Kram från Lillsyrran. Puss

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-30 21:34:36

Måste vara fel på shortsen det är det på mina ialla fall

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela