Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Min helg

Publicerad 2009-04-19 16:12:48 i Allmänt

I fredags va jag först en runda hos Malin o drack kaffe o tragga skit. Sen körde jag hem en stund o inväntade Minnas hemkomst från skolan. Sen bar det av till stan för inhandling av presenter. Dop o 25 års kalas presenter.

 Min Malin!

Igår va jag på Dop o 25 års kalas i Lönsboda.
Lilla Jayson Bergqvist skulle döpas. Å hans mamma Veronica fyllde 25år!
Men vi missade nästan hela dopet. Va lite försenade om man säger så. =( Men vi kom dit iaf o va med på festen efteråt.
Så här har ni lite bilder från dopet.



Sötaste Jayson!! <3



Min mamma o Jayson


Min kusin Louise med busungen Love =) som numera e NästMinst i släckten ;)


Minst e nu lilla Kim, Jayson, Andreas Bergqvist/Nilsson

När vi va hemma vid 18.15 tiden va det dax att gå till Lasses pappa L-G o  äta midda o dricka vin o snaps.
Mycke trevligt.
Det va födelsedagsmidda typ. Han har precis fyllt år.
Minna blev snabbt populär hos L-G`s sambos barnbarn.


Idag e det bara städning på programmet!
Å mysa..... Med min familj.
Underbart.
Jobba imorgon. Jobbar 7-15 men ska på någon utbildning mellan kl 13-16 så jag e inte hemma förren vid 16.30-17.00.
Sen jobbar jag tisdag: 7-15
onsdag: Ledig men ska på utvecklingsamtal med Minna kl 13.35-14.05
torsdag: jobbar extra 7-14.30
fredag: 7-15
Lördag: 7-21.30
Söndag 7-15

Så så mycke till socialt liv denna veckan blir det nog inte att man hinner med! =(
Men men......

Nu ska jag damsuga!
Ha det gött!
// Miss Li

Kommentarer

Postat av: Kusin louise

Publicerad 2009-04-19 16:27:13

Det blev lite pinsamt när vi kom försent ^^

Fin bild på mig och sprattelgubben love : )

Postat av: malin

Publicerad 2009-04-20 11:39:13

haw va det snyggaste foto jag sett på mig wow

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela