Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

På Edonas begäran....

Publicerad 2008-09-24 17:48:07 i Allmänt

..... haha, har jag nu tagit tag i min blogg o börjat skriva igen.
Edona gnällde lite över frukosten på jobbet häromdagen över att jag inte skriver så ofta i bloggen längre, så detta inlägget får bli en heder till min trogna läsare EDONA!!! =) Haha!!
                                 
                                                      Edooooona på jubbet i sommras! Hehe!

Har jobbat idag, vilket va ganska skönt. Komma igång med rutinerna igen efter mitt hårda fall. 
Dödsannonsen var i tidningen idag.... Så nu e det bekräftat iaf... Det va inget elakt rykte! =( Det hade det gärna fått vara för mig. Hade hellre upptäckt att någon idiot spritid ut detta hemska än att upptäcka att detta hemska faktiskt va sanningen... men sådan tur har man ju inte!
Kommer sakna honom som fan iaf.... Kommer alltid att finns i mitt hjärta.....

Om man skulle ta o städa kattlådan, dansa en sväng med damsugaren, o laga litta pannkakor till min tösabit.
Sen e det läsläxa för Minna o sen sängen.
hon e jätte trött idag eftersom de har haft skoljoggen idag då hela Tollarps skolan springer i Stackedala o samlar pengar till barncancerfonden. De har tydligen det 1 gång per år.
Det e bra tycker jag, barnen behöver ut o röra på sig i naturen i stället för att sitta o glo på datorn o tv:n hela dagarna + att de då samlar varsin liten slant (10 kr för låg o mellanstadiet och 20 kr för högstadiet) till Barncancerfonden!
Imorron e det som sagt föräldramöte.

Så vi höres imorron eller nått......
Hoppas lilla Edona blev nöjd med inlägget. =) Puzz Linda

Kommentarer

Postat av: Edona

Publicerad 2008-09-24 18:38:30

hahaha du e störd linda! fan vad het ja ser ut på den bilden me den fina minen.. hahahaha

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela