Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Helgen som kommer....

Publicerad 2008-09-23 18:11:01 i Allmänt

Ska jag ta mig ner till ystad till min goa syster Alicia.                 Hennes man fyller år så vi tänkte fira honom. Har ju inte träffat dem på läääänge nu o det ska bli gabska skönt att komma hemmifrån lite. Slippa alla jobbiga tankar om Pitter! 
Helgen efter det fyller min man år.... 26 år..... Rena barnrumpan..... Haha! Lite lammkött håller en ung länge sägs det... =)
Jag har redan fixat hans födelsedagspresent från mig ska fixa 2 små paketer från barnen oxå. Bild kommer senare på presenten.... (Vågar inte lägga ut den nu om i fall att han skulle gå in o läsa min blogg...) Måste ju ha lite hemligeter ju när det e födelsedag. =) 
Några förslag på vad man kan köpa från ungarna? Tar tacksamt imot det....


Vill passa på att tacka alla mina underbara vänner som stöttat mig under min sorg. Ni har verkligen varit fantastiska!  Massa pussar o kramar till er!  Utan er hade jag inte fixat det så här bra! Ingen har så bra vänner som jag, jag älskar er!!

Idag....
Idag har jag städat, tvättat, diskat o tagit en kopp kaffe med Nikke.  Så jag har varit lite duktig!
Imorron ska jag jobba, ska bli skönt faktiskt. Komma igång igen. Sen ska jag o Jimmy äta kina mat på kvällen. Ja Minna oxå naturligtvis... hihi...
Sen på torsdag e det föräldrar möte på skolan 18.30
Gillar inte sånt. Känner sig så ut tittad..... Hmm.... Alla andra mammor e ju 35++ (eller åtminstånde ser ut som de vore 40 ) o jag e 29 så jag känner mig som en liten snorunge! Usch! Känns som jag e yngsta mamman av alla! Jaja, det ordnar sig nog!
Hoppas de har bara possitivt om Minna o säga. Hoppas, hoppas!! 
Nä minsann...... 
Nu kallar soffan o lite mys med Minna!

Linda
                        

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela