Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Dax igen...

Publicerad 2008-09-30 17:25:30 i Allmänt

Siste september idag vilket betyder att det va dax att betal räkningarna igen!
Suck! Lika tråkigt alltid! Men det e sånt som man måste göra tyvärr.
Minna har jag satt på att damsuga .... Haha... Hon har diskat lite oxå. Hon kan vara ganska duktig ibland oxå, min lilla Tutta. Det e tur jag har henne.
Om 15 år (då e jag 44 o hon 21) kan jag se oss gå till puben tillsammans o ta en öl. Jag kommer nog inte få fler barn (eftersom jag alltid strular till mina förhållanden) så hon o jag kommer nog att ha en ganska speciell mor o dotter relation, eller det är åtminstonde vad jag hoppas på.
Jag ser mig själv som en ensam mamma med en vuxen dotter desperat försöka hitta nån stackars karl även då om 15 år! Haha.... Vi får väll se hur länge Alle orkar med mig. =)
Nä nu kom min lilla Tutta o undra om hon fick låna datorn!
  Puzzzizzzar till er allihopa
Visst e han söt den lilla Tussbollen??!!  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela