Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Äntligen

Publicerad 2008-09-07 16:01:00 i Allmänt

..........har man jobbat färdigt för denna veckan. Nu ska man vara ledig i 2 dagar! Underbart! Ska bara vara hemma o slappa, o umgås med Minna. Sen om hon vill umgås med sin gammla mamma e en annan sak.... Haha!!
Ska bli riktigt skönt faktiskt.

Igentligen har jag inte så mycke att skriva om. har har ju bara jobbat typ.
Det verkar gå bätre för Minna i skolan nu iaf. vilken lättnad! Andreas hörde kanske mitt rop på hjälp där uppe. Vem vet.... I torsdags var Minna på gymnastik. Hon tyckte det va jätte roligt! =) UNDERBART!! Nu har jag hittat en aktivitet för henne att göra på fritiden oxå! Det e alltid bra att ha en fritidsaktivitet. Man hittar nya vänner o man har något speciellt att göra en dag i veckan efter skolan. Jag e jätte glad att det funkade. Sen får hon ju nytta av sin gymnastik dräkt med Kitty på oxå ju!

Nu ska jag strax lägga mig i badet o slappna av med min bok efter en helgs arbete. Minna kommer hem vid 18 tiden o då tänkte jag att vi skulle ut o cykla lite, o sen ska hon ta ett bad för att sen i säng. Skola imorron ju....

Tjingeling på er............



Hehe.... allt kan hända när man e undersköterska....... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela