Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Som ni märkt....

Publicerad 2008-10-18 15:22:17 i Allmänt

har jag låst bloggen.
Det finns en viss Therez o en viss Frida som har ont av vad jag skriver i min blogg o ska lägga sig i mitt privatliv. Så nu får det vara slut med det. Nu delar jag bara ut lösenordet till de som jag litar på. Herregud! Att människor inte kan ta sanningen e väll en sak, hon hade iaf vett o ta det med mig, men att gå in o skriva på min blogg för att man inte kan vara så rak i ryggen o säga det ansikte mot ansikte det e fegt. 
( Therez e Antons mamma o Frida e min brors sambo. )

Ikväll ska jag gå ut med Alle. Det va lääääääänge sedan vi va ute tillsammans. Så vi får se hur det slutar. =) Förhoppningsvis slutar det lyckligt!
Han kan ju vara "rätt" dryg när han e full. Får skriva mer om det i morron eller på måndag. Hehe....

Nu har jag 15 min kvar att jobba.  Ska bli skönt att komma hem. Ska inom Willys o handla mat o sen hem o laga mat. Tända lite ljus o dricka lite vin till maten och sen göra mig i ordning inför kvällens bravader. Å dricka lite till.... Haha! Synd att jag inte har nått nytt att ta på mig bara. Tråkigt att gå ut i samma gammla vanliga kläder!  =(
Får be Alle locka håret på mig oxå ikväll!

Måste snart ringa o beställa tid till klippning. Vad va det nu den frissan hette som du sa jag skulle prova att gå till, Diana?? Jenny gick oxå dit tror jag du sa....
Minnet e bra men kort! Lika kort som en guppi.... Hihi!



Min familj! Fast jag tycker jag ser gammal ut på det kortet i ansiktet. Usch! Fast kortet i sig e fint. Det e tagit i sommras när vi var på en väns bröllop.

PUZZ

Kommentarer

Postat av: Diana

Publicerad 2008-10-19 18:00:15

Hon heter Terese och har salongen på tågstationen Redhead.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela