Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Snart dax att sova....

Publicerad 2008-10-31 23:06:48 i Allmänt

Sitter här o slöar en stund efter jobbet. Har jobbat med Diana ikväll. Alltid lika trevligt att jobba med henne. =) När jag började jobba på H-hemmet tyckte jag hon va en snobb med näsan i vädret. Haha! Jag e glad att jag kännde av signalerna fel o att jag faktiskt kunde ändra på det "fösta intrycket-känslan". Oftast så kan jag inte det, har jag bestämmt mig för att ogilla en människa så kan jag inte ändra på min uppfattning så lätt. Men hon e verkligen en underbar människa. =)
Hon e för go för sitt eget bästa o en sån tjej ska man vara glad att man har i sin närhet!

Har the vatten kokandes på spisen, ska bli gott med en kopp innan sämgen o min bok "SMUTS" av Katarina Wennstam. Har typ bara läst 2 kapitel så jag vet inte om den e bra än.

Har hittat så fina skor idag i skodej. Ja stövlar e det väll igentligen. 299:- Vill ha dem!!!! E kär i de där stövlarna!

Får nog ta o köra dit på söndag efter jobbet o inhandla dem! =) Gubben slår ihjäl mig men det får det vara värt! =)
Han tycker jag har tillräkligt med skor! KAN MAN FÅ TILLRÄKLIGT MED SKOR UNDRAR JAG???!!! Nääääää!
Har ju inga svarta stövlar ju! Hehe......

Då ska man upp kl 06.00 imorron bitti o köra till jobbet. Blir väll till o skrapa rutorna eftersom jag fick göra det innan jag körde hem från jobbet idag. Suck, vad jag hatar när det e kallt!
Sen på kvällen så ska jag o Jimmy ha filmkväll. Kina mat o 3 filmer o godis o chips med dippa så man känner sig riktigt fet sen. Haha! Ska bli så skönt att umgås med min lilla Jimmy imorron på tu man hand precis som på den gammla goda tiden! Har saknat det! 
  Min lilla Jimmy "Jimbo" Nilsson. The Best a girl can get! Jimmy har jag kännt i 9år. Tänk vad tiden går alltså. Lärde känna honom när jag jobbade på Leos gatukök i Tollarp. Det va under första rundan jag bodde i Tollarp. Nu e jag inne på min andra runda. Fast denna gången e det lugnare, med barn o allt. Fösta gången jag bodde här i Tollarp va jag vildare än lejonen..... Haha!

Nä minsann nu har jag väll inte så mycke mer vettigt att skriva. Avslutar med en bild på mina vackra roser jag fick av min man för 1½ vecka sedan. 

Natti natti, sov gott!  Linda 

Kommentarer

Postat av: Diana

Publicerad 2008-11-02 19:16:53

Ahhh, tack gumman för de fina orden! De värmde duktigt i hjärtat. Kan bara säga: DITO

Kram D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela