Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Sitter på jobbet....

Publicerad 2008-10-17 15:43:37 i Allmänt

...... o kl är bara 15.30 vilket innebär att det e lååååååååång tid kvar innan jag får åka hem o gosa.  Minna har åkt till sin pappa denna helgen. Va ett tag sedan hon var där o hälsade på. Nästan en månad sedan.
Nu e det snart dax att börja planera inför julen. Anton ska vara hos oss i en vecka vilket ska bli jätte kul! Jag har semester så det blir lite julbak o pynta granen o lite sånt mys.
Sen julafton vet jag inte riktigt var vi ska fira, hos Mattias eller hos Farmor .... Vi får se var det blir någonstans. Kan inte bestämma mig!
Men det e ett tag till dess så jag hinner nog bestämma mig.
Minna fyller ju år oxå o Mattias o de ska ha dop o ja det e mycke att hålla reda på nu.  Vet inte hur Minna vill göra med sitt kalas. Om hon vill ha det på MC Donalds i år oxå eller om vi ska fixa ett barnkalas hemma med lekar o grejer. Får nog sätta mig ner o fråga henne vad hon vill ha.
Det blir ju ett kalas naturligtvis med släkt och grejer. Mmm, massa folk.....
Nä minsann, får gå o jobba lite nu.

BYE

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2008-11-13 13:55:44

Har dom haft dop än????

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela