Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Timbuktu rockar fett

Publicerad 2008-11-27 15:44:10 i Allmänt

Det e lite kasst att jag inte kan hitta usb kablen till kaeran för då skulle ni få sett bilderna ifrån igår på Timbaktu. men nu får ni nöja er med en gruppbild på alla tjejerna + att jag kan berätta att det va ös.
Vi samlades på stora torg ca 17.30 o sen bestämmde vi gemensamt var vi skulle äta.
Det blev på olarys (gammla rabarber) och hade trevligt. Där satt vi till ca 20.00. Maten var helt ok o lagom pris. Sen vi som inte drack utan körde, körde ner alla till Yllan. Väl där nere så minglade vi lite medans vi väntade på att Timabktu skulle börja  spela.
Det va inte jätte mycke folk med de som va där rocka fett.. =) haha!
Men han va grym på scenen tyckte jag. Så tack Diana för biljetten! VERY NICE!!


Dijana, Diana, Jenny, Tina, Emma & Jag


 Självaste Timbuktu



Annars har det inte hänt så mycke. Jag håller på att adventspynta o så förbereder jag inför Minnas kalas. Jobbar o så allt det vanliga, städ, tvätt o disk o sånt.

PUSS O KRAM

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2008-11-28 00:36:08

Hej, tack för uppdateringen! hehe, jag missade att han skulle vara i K-stad i onsdags, så satans arg jag blev på mig själv! tycker vi får ta o träffas nån dag o ta en kopp kaffe:-) Hade varit skoj ju. När kommer mannen hem, tycker han har varit borta lääänge nu! Kram

Postat av: Sara

Publicerad 2008-12-01 14:08:17

Blir så arg på mig själv när jag ser dessa bilder på Timbuktu!!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela