Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

TACK snälla Khiera!! <3

Publicerad 2008-11-02 18:03:43 i Allmänt

Efter jobbet idag åkte jag hem till Khiera. Tack snälla goa för alla kläder o skor jag fick av dig som aldrig va använda! <3 Får köpa en blomma eller nått till henne o ta med på tisdag som tack. Hon ville ju inte ha nårra pengar så....

Ikväll kommer min man hem från malmö. Ska bli skönt o mysa lite faktiskt. Imorron e det skola för Minna igen. Slut på lovet nu.  Men de har ju jullov snart ju så....  Då har jag faktiskt tagit lite semester. Ska ha lite i mellandagarna o till nyår. Det ska bli skönt att börja det nya året med sem faktiskt.

Imorron e det dax för cellprovstagning! Fy fan vad jag hatar det!! Ligga där o streta. USCH!! De ska dra spiralen oxå, har haft den i 5½år nu o man ska bara ha den i 5 år igentligen. Får se om de har några andra preventiv medel UTAN hormer till mig jag kan prova. Det hade varit bra! Vill inte ha en ny spiral, har bara varit bekymmer med denna jag har.

Nu e man ledig 1 dag o jobbar 4 denna veckan som kommer. Ja jag e ju ledig till helgen oxå ju. Kanske man ska åka till tivolibadet o bada o sola i helgen med ungarna. Kan vara skön avslappning för oss alla. Mmm, det ska jag minsann lägga som förslag till min Alle.

Nä, nu ska jag fixa iordning lite kvällsfika till Minna o se till så hon tvättar sig ordentligt (hon ligger i badet). Hon slarvar gärna med att tvätta håret. Ska det vara så så kan hon glömma att hon ska ha långt hår! =)

Puss till er alla.....


                                                      
              Alexander Johansson 
                   "Alle"    "Alex"
  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela