Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Lördag....

Publicerad 2008-11-08 17:23:53 i Allmänt

....idag. Har varit på julmässan på Yllan idag. tyckte inte det va något speciellt faktiskt. Lite besviken faktiskt!

Nu ikväll ska vi hem till Malin o dricka en kopp kaffe. Det ska bli kul. Har inte träffat henne på jätte länge!


Jag o Malin i sommras när hon fyllde 30 år!

Igår skulle jag igentligen festat med Jimmy, men fy fan vilken huvudvärk jag hade. Dock inte så konstigt efter denna helvetesdag på jobbet. Usch!
Jaja...
Idag hittade Alle en så söt hund på blocket. Vi vill bara ha den. Kostar 500:- 1år gammal o finns i Simrishamn.
Jack Russell.


Imorron e det upp tidigt o lämna Alle på Sturups flygplats kl 10.00. Han ska åka till STHLM o jobba i 6v. De pengarna sitter bra nu i juletider.  Efter jag har lämnat honom så tänkte jag köra inom Alicia o våldgästa henne. Hon får bannemej bjuda på kaffe! Haha! efter det e det födelsedags midda hos min mor i Tomelilla. Hon fyller 54 år! Ska vara hos henne vid 13.30 tiden.

E e det dax för Malin!
BYE <3

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2008-11-09 13:24:10

Hej, nej det var inget över sig...blev grymt besviken på tomtelandet....? Tror jag såg dig och minna där, jag var där med håkans syster dotter, tänkte säga hej till dig, men träffade håkans mamma nästan precis samtidigt som jag såg dig...ahhh, så när jag skulle vända mig om o hälsa var ni på väg bort i folkhavet....Lovar hälsa nästa gång!!!! Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela