Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Hum...

Publicerad 2008-11-11 15:27:35 i Allmänt

    Fick Minnas skolkort idag. Det e första gången jag blev besviken faktiskt! Ja de e ju inte jätte dåliga men hon har varit bättre på kort oxå. Det e mitt tycke ialla fall. Men det kunde varit mycke värre, absolute!
Va på VC med Minnas tå idag. De prata om att om det inte hade blivit bättre inom en vecka skulle hon ha pencillin. Men jag ska försöka o hålla efter det med alsollösning en vecka till.  Så det får jag väl göra....
Men att behöva slösa 2 komptimmar för det beskedet kändes ganska kasst kan jag säga.

Alle e i STHLM nu. Tomt som fan här hemma utan han. Saknar honom......
Ett bra tag tills han kommer hem. Inte förren den 21:e.... Snart dax att fixa inför Minnas kalas ju så. Denna kommande lönen går till det. Ja inte hela men dock 1500:- + paketer!
Men men........ Det e hon värld!
Min lillsessa <3<3

Annars? Hmm? Nä, jag har jobbat som vanligt hela dagarna. E ledig imorron, o då ska Minna till tandläkaren kl 10.00 o sen ska vi på utvecklingsamtal i skolan kl 13.00.
Sen på kvällen kommer det en tjej som heter Therese som ska sitta banvakt till Minna sen e det tänkt. Hon kommer o hälsar på imorron o ska lära känna Minna lite.
Det e Malins Lasses tös.... Han har ju 2 barn sedan innan, Tobbe o Therese. Men Malin o Lasse har inga gemensamma barn. Så tänkte jag att Thessan kunde tjäna en slant genom att hjälpa mig med Minna de dagar jag jobbar kväll. Nu när Alle e i stockholm så har jag bekymmer med att lösa mina kvällar.

Nä minsann om man skulle ta i tu med den där satans disken o sen fixa lite kvällsmat kanske?!
See ya..... <3


Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-11-11 19:13:57

Tycker din dotter blev jättesöt på skolfotot =)

Postat av: Sara

Publicerad 2008-11-11 22:41:26

Jag tyckter hon blev söt på kortet

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela