Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Sol o bad i balsby idag

Publicerad 2008-06-02 10:11:33 i Allmänt

Ska bli skönt... Ska bara äta lite frukost o packa lite solkräm o bad kläder sen kör vi till balsbysjön jag o Minna. Ska bli skönt.
Jobbade hela helgen. Så nu ska jag ha lite ledigt! =)
Alle sa igår att han tycker att vi tjaffsar för mycke. Jag delar inte hans uppfattning, men när han sa det blev jag alldelles iskall. Tänk om han lämnar mig!?! Det får han bara inte!!!! Hur ska jag klara mig utan honom???
Usch!
Jag älskar ju honom så mycke o jag behöver honom i mitt liv.
Usch, jag vill inte ens tänka tanken. Blev helt livrädd!!
Nä minsann, ska ge Minna lite frukost!

Föresten om jag ska få fler barn nån gång så har vi bestämt namnen Miranda & Milton.  Bara en liten parantes.... Hehe...
Frukost till Minna va det ja.... Be right back!

Dricka en kopp kaffe till sen måste jag me äta lite. Packa ner badkläder, dricka o lite kex till Minna. Solkräm får jag inte glömma!!! Å handukar! Solstol måste jag oxå ha!!
Diana o Emma kommer dit oxå. Skönt med lite sällskap. 

Hör av mig senare. Puzz & Kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela