Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Sista nu...

Publicerad 2008-06-30 12:22:05 i Allmänt

Nu e det sista rycket innan flytten. kan inte fatta att jag ska flytta. Så som jag har längtat o önskat att få flytta här i från i 4 år. Å nu e det äntligen dax!
Idag ska jag packa ner allt det som e kvar förutom det vi ska äta på idag. Sen blir det imorron bitti då vi skruvar ner sängarna o allt det där. Kl 14.00 bär det av till Tollarp.
Håller på att bli koko i huvudet här hemma i denna röran.
Usch....!!!
Påminn mig om denna kaos nästa gång jag ska flytta!!!  Hehe!!

vaknade imorse med en satans huvudvärk. =( Det va inget roligt alls. Men nu börjar den släppa lite smått. Va nog kaffe jag behövde. ;) 

Detta inlägget blir nog det sista på ett tag. Vet ej när bredbandet kommer igång efter flytten. De sa att de inte han få det flyttat tills imorron så man får ju hoppas att det kan komma igång så fort som möjligt. Det e hopplöst när man e van vid att ha dator o man helt plötsligt inte har någon. *Gråter blod* Hehe...
När vi ändå inte har nått bredband ska jimmy omformatera datorn. Det sitter ett virus i datorn som inte vill ge med sig. Vi har försökt att ta ort det med olika virusprogram men det enda vi kan göra är att sätta den i karantän. Så detta skitvirus håller på att bråka hela tiden.....!!

Börjar min SEMESTER idag ju. Det hade jag glömt bort! Fast det känns inte som semester. Inte än iaf. Känns som en ledig dag bara. =) Men det ska bli skönt att ha ledigt nu i 3 veckor.  Sen ska jag har 2 veckor till i auguti när Minna börjar skolan så jag kan skola in henne på fritan o köra henne till skolan o så i början iaf.
Tänk att min lilla tös ska bli skolflicka. Min lilla lilla lilla flicka e stor nu........!! Bööhöö *gråter*
Får ta o skaffaen liten till om ett år ;) hehe....

Nä nu e det dax att köra igång, ska köra till Maxi o hämta fler låder o sen e det bara till att packa det sista ..... Hipp hipp hurra....! *sarkastisk*
Fan vad roligt!!

Men vi höres när vi höres! Ta hand om er allihopa!
Älskar er mina vänner (ni vet vilka ni e......)

Puzzilipuzz från Annorlinda  hehe  eller ja Metha Linda Rebecca Berggren
BYE!!


Malin 30år!                                  Det va lite bilder från Malins 30års fest ...... Haha! Juni 08  De värsta bilderna lämnar jag åt mitt privata fotoalbum. ;) Ni får ta del av dessa.... Haha....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela