Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Snart dax att åka.

Publicerad 2008-07-21 11:42:54 i Allmänt

Ska till huset idag igen o hämta gungan o sandlådan till Minna o sen köra ut det till Hanaskog (till hennes farmor o pappa) så hon har nått att hitta på där oxå.

Men först ska jag ringa min doktor. Behöver med medicin, har varit utan sen i fredags. Så jag måste ringa!! Inget bra när jag e utan medicinen så länge!
Kan ju inte sova heller. Drömmer massa lustigt o ligger halv vaken hela natten. Drygt!! Nä, mina piller!!! Om ni inte vet vad det e för mediciner jag äter så e det anti depressiva.

BRB, ska bara ringa innan jag glömmer det.....

Sås... Nu va det klart! =)
Nu ska jag bara skriva klart detta, dricka upp mitt kaffe, snygga till mig lite o fixa till Minna lite, sen ska vi köra till huset i Viby o fixa det sista. Sen ska vi köra inom apoteket i Tollarp o hämta mina med. o se om vi kan anmäla husdoktor här i Tollarp oxå.

Hum??
Vad har hänt sedan sist jag skrev då?
Inte mycke, har mest varit i huset o städat tycker jag. Bläääääää!!
I lördags var vi på min kusins 20 års fest. Lilla Sandra har blivit stor! =) Eller e det jag som börjar bli gammal?? Nääää!!!!
Festen va jätte lyckad!
Alla hade nog jätte trevligt tror jag. Jag va nyckter o körde för det va dåligt med bussar till Tollarp mitt i natten, o jag vill ha möjligheten att välja när jag ska hem eftersom jag hade barnen med mig.
Blev "lite" sur på natten på Alle! Ååååå vad dryg han e när han e full! =S  USCH!
Jag låste ut han på balkongen! Blev så irriterad när han höll på att föja efter mig. Å detta tjatande, o när man e så full att man inte ens kan formulera orden rätt i munnen så att det bara blir en salig gröt av alltihopa. Grrrrr!!! Vad det irriterar mig!!

Nu e det dax att ringa Niclas. 
Ha det bra så hörs vi!
bye

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela