Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

wooooow

Publicerad 2008-12-03 17:14:37 i Allmänt

idag funkar det att komma in på bloggen! Har inte gått på 2 dagar. Jo att komma till den vanliga sidan, men jag har inte kunnat logga in o skriva..... KASST!

På söndag har Minna gymnastikuppvisning på Idrottshallen i Tollarp. De ska vara Pippi Långstrump eller Pirater. Sen ska de va luciatåg o då fick de välja vad de ville i tåget. (Lucia, Tomte, Tärna, Pepparkaksnisse, Stjärngosse etc)


Gissa vad Minna ska vara!
Hahaha! =)

I måndags var jag o shoppade klänning till Minna. Jul/födelsedags/Nyårs klänning!
Först köpte jag  denna klänningen! Den va sååååååååå fin, men när Minna fick den på sig satt den som ett tält. Midre strl fanns tyvärr inte. Minsta var 122/128 o det e ju den strl Minna i vanliga fall brukar ha, men......!!! Dock inte i denna typ av klänning tydligen.
Så det va bara att traska in till stan igen. Denna gången tog jag Minna med mig som hade varit hos min farmor första rundan på stan. Farmor bor vid Jaffa blommor så det e nära o bra.
Ja ja, in till stan igen. Tror vi provade hela affären innan vi tillslut kunde enas om en klänning.
  Ja jag var inte sååå förtjust i detta val, hade förälskat mig i en annan kjol, men Minna vägrade ta kjolen på sig så det fick bli denna klänningen istället. Inte lika fin som den första men ändå. Denna satt jättebra iaf. =) Silver skor till det o silver bolero. Klänningen har silver glitter i sig, vet inte om det syns på bilden....

Jävlar (sorry) vad det snöar!!!!!
Shiiit my god!  Synd att ni inte kan se. Ska ta en bild imorron när det e ljust. Hoppas att snön ligger kvar tills dess.
Nu ska vi (jag o Minna) ut o gå i snön en runda.

Vintriga kramar Annorlinda <3<3

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2008-12-03 23:44:27

Den första klänningen var jätte fiin! Men Minnas Val e oxå fin! Hoppas ni får roligt på söndag! Kram Kram

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-12-09 19:17:06

Hmmm, kommer det en ny blogg snart?

Postat av: Sara

Publicerad 2008-12-10 21:55:42

Du har fått en utmärkelse, för din fina blogg!!! Hos mig!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela