Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

HAJSAN

Publicerad 2008-08-16 16:47:27 i Allmänt

Hur e läget då?
Här hemma e allt bra. Ungarna e ute o leker; Alle ska starta grillen nu o jag..... Å jag, sitter här! Hehe....
Jag e hundvakt till Malins vovve Kethy. =) Underbar hund..... Så söt så söt !
E lite bekymrad över M o D som har karlar beskymmer! Jag finns här om ni behöver mig, fast det vet ni redan. Ni betyder MYCKE för mig så det minsta jag kan göra e att ställa upp när de mår dåligt. 

Om jag skulle ta o kolla så att han sköter min mat bra. Grillspett med massa god sås o pommes till det! Mumma......!! 
Efter maten blir det promenad i Stackedala med Kethy o resten av familjen. Kan behövas efter en massa mat. Behöver ut o röra på fläsket lite.
Har ju gått upp 20 kg sen i november -07! Från storlek 32 till storlek 38 !!!!!!! 38!!! E inte det gränsfall till Large??
Jaja, bara jag inte går upp mer nu över rumpan o magen så e jag glad! Va ju liiiite för spinkig innan. Så från mina magra 40kg till 60kg e bra jobbat för mig. Har ju alltid haft svårt för att gå upp.
Men jag har ju fått lite medicin som har viktökning som biverkning så.....
Nu gäller det bara att tänka sig för, för nu kan jag ju inte sitta o trycka i mig massa skit mat o godis o chips varje dag längre som jag gjorde innan. =)

Puzz <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela