Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

God morgon!

Publicerad 2016-03-29 08:19:37 i

Nu har vi kickat igång dagen med kaffe och välling. 
Å lite tv..... Lugn morgon! Underbart. ♡ 

Nu strax ska vi hoppa i ett bad. Vet inte hur jag ska lyckas att få han att tvätta håret utan våld bara. Känns omöjligt. Får ju fullständigt panik. Får nog snart be om hjälp angående detta. Känner att jag liksom inte kan hantera det. Han måste ju tvätta håret men jag vägrar göra det med våld. Alltså jag får verkligen hålla fast honom med all min kraft för att han inte ska skada sig. Mår så fruktansvärt dåligt när jag ska behöva tvinga honom till något som han har sån skräck för. 
Jag vet att de flesta barn får panik över att tvätta håret o att de flesta får tvinga sina barn till det men detta är så extremt så ni kan knappt föreställa er.  
Usch. Såna här lägen hatar jag att vara ensamstående. Det är ju bara jag som är den elaka jävla häxan som tvingar han till detta. 😢😔

Jaja dag att börja förbereda båda honom och mig mentalt för detta....

Idag blir det fix här hemma innan jobbet. Skönt!😊 
Ja puss och kram på er. Dax att ta tag i dagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela