Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Äntligen kom vinsten

Publicerad 2016-04-25 22:34:23 i

Efter att ha 1 års 👎 period i brottning kom äntligen vinsten för Minna. Tyvärr va det ju mot hennes lagkamrat men Minna behövde verkligen den egoboosten. 
Så hon avsluta denna säsongen med ett guld efter många förluster. 
Nu blir det fokus på att träna styrka i sommar så hon blir starkare och orkar kasta sina motståndare så som hon försöker göra. Först tävlade vi i Åstorp på lördagen och då va det just styrka som hon föll på. Efter tävlingen körde vi o fika hos Minnas farbror med familj. Super mysigt ! 
På söndagen va det dags för brottning igen i Vinslöv denna gången.  Å då kom vinsten. Tack för hejar supporten Farmor, farfar och pappa/morfar. 
ì

I fredags var vi först på Kosläpp i Önnestad jag o Wilde. Blev lite spontant då jag läste kl 9 på Facebook att det skulle va kl 10.00 och vi fortfarande inte hade gjort vid oss utan satt o åt frukost. Så det blev snabba ryck. Men det va roligt. 
Efter det så blev det mata ankorna i tivoliparken med Sara och Ellie.  Eftersom Wilde inte va lika snorig o hostan va så gott som borta vågade jag ta ut han för lite friskluft. 

Sen körde vi till Willys för att storhandla. Å sen hem! 
Idag har vi pysslat i Träna o lekt. Efter det åkte vi till Hanna och barnen o lekte. 

Imorgon är det dags för tandläkaren igen med Wilde. Får se om han tänker gapa denna gången. 🙈 Sen får jag tvätta mitt enorma tvätteri o sen får vi se vad som mer händer. Onsdag o torsdag  ska jag jobba extra o sen slutar jag tidigt på fredag. 👍
Nu ska jag läsa lite o sen släcka lampan och försöka sova med en gosse brevid mig som gnisslar tänder 🙉 😨. Hur det nu ska gå! 

Sov gott iallafall. Puss och kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela