Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Tack för responsen

Publicerad 2016-05-29 08:05:58 i

Många som va intresserade av att läsa eländet om min dotters far som avled. 
Det kommer att komma ett större och mer fakta baserat inlägg angående detta framöver. 
Men en sak i taget. 

Ja veckan som gott har jag jobbat och försökt hinna med med liv. 
Sko inköp till barnen är klart och även lite sommarkläder. Så nu är skolavslutningen räddad o Wilde slipper gå i dina varma gympa skor. 
Så nu är det bara jag och som ska ha ett par shorts till. Å jag e sugen på något sånt här typ: 

Någon som vet något affär som har något sådant ?  Orkar inte beställa utan vill kunna prova o ta med hem direkt. 

Igår va vi på fotboll. Blev frågad av ordföranden i SIF om jag kunde tänka mig att stå i kiosken under matchen så det är ju klart att man ställer upp om man kan. 

Nu ska jag göra mig iordning och köra för att hämta min dotter som är på läger någonstans vid en sjö runt sösdala. Ska bli spännande att hitta dit med mitt lokalsinne. 🙈

Sen blir det utflykt med Annelie och co. Trevlig morsdag allesamman. 🌹🌷

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela