Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstÄende mamma*

👋

Publicerad 2016-03-28 21:54:28 i

Jaha dĂ„ gĂ„r pĂ„sken mot sitt Slut.  Om mindre Ă€n 1 v fyller jag Ă„r. Ni som vill fira mig sĂ„ Ă€r jag hemma vid 16.30 pĂ„ söndag. Jag jobbar nĂ€mligen. Kaffe o tĂ„rta blir det. Inget mĂ€rkvĂ€rdigt. SĂ„ nu vet ni. 

IgĂ„r va vi en svĂ€ng hos Hanna o Anders o hĂ€lsade pĂ„. Bus med Alva o mys med Alvin.  
StĂ€dade lite utanför dörren. Tog undan lite pulkor och sĂ„ o snyggade till lite. Betalade lite rĂ€kningar. 💾 Försökte ta tag i nĂ„gra mĂ„sten men hittade ingen lust.  Körde till Bosarps sjön för att Faith skulle fĂ„ bada men det blĂ„ste sĂ„ fruktansvĂ€rt mycket att det inte gick att va dĂ€r. 😕 Ja det var min söndag det. 
Idag har jag jobbat till 12.00 sen har jag varit hos Annelie och Jimmy resten av dagen. 😊 Vikt lite tvĂ€tt oxĂ„. 
Imorgon ska jag stĂ€da och fĂ„ undan loppis grejerna en gĂ„ng för alla. 
Sen blir det jobb pĂ„ kvĂ€llen. 
Minna Ă€r fortfarande i Linderöd hos en kompis. Blir 3e natten nu. Jaja, jag Ă€r lycklig att hon har roligt iaf Ă€ven om jag tycker att det Ă€r ensamt ibland.  
 NĂ€ nu kallar sĂ€ngen. Varit en hĂ€ndelserik dag.  Ă… Grattis Emmie till Alexia som föddes idag kl 7.19

God natt pĂ„ er! 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag Àr en 36 Ärig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 Är och Wilde som fyller 3 Är. Har 1 hund, ,Faith 6 Är ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vÄr katt Luke 13 Är! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstÄende mamma ...... :) Om hur man fÄr i hop livet med en dotter som Àr i tonÄren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! LÀmna gÀrna ett ord nÀr ni tittat inom sÄ blir jag sÄÄÄ glad!

Senaste inlÀggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela