Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Ännu en effektiv dag

Publicerad 2016-03-15 20:23:59 i

Ja det har varit fullt ös idag också. 
Började putsa lite fönster. Klädde på oss och drog iväg till tandläkaren med Wilde. Wilde vägrade visa upp sina tänder. Så ny tid bokad. Haha!  Bättre lycka nästa gång. Va på apoteket. 
Hämtade nya kuddar till soffan. Handlade. Damsugade bilen. Tvättade mattorna i bilen. Fortsatte med min fönsterputsning. P hjälpte mig plocka upp barnkläder från förrådet och leksaker som jag ska sälja på barnloppisen här i v.vram den 9/4. Måste gå igenom allt o tvätta o prismärka så det e lika bra jag börjar för det är mycket att gå igenom ! Halva förrådet typ är leksaker och kläder. 
Så nu har jag påbörjat klädsorteringen. 4 pappkassar till loppisen klara o 1 1/2 kasse till Alvin än så länge. 

Så fler såna här dagar. Hinner massor o har energi. Älskar att rensa ut o bli av med sånt jag inte använder. Så skönt när det är klart. Älskar vad solen gör med mig! 👍🌞

Tjingeling 

👇❤

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela