Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstÄende mamma*

👍👍

Publicerad 2016-01-06 21:21:18 i


Min Vikt uppgĂ„ng som jag kĂ€mpar med gĂ„r sakta men sĂ€kert mot sitt mĂ„l. 
GĂ„tt upp 5.5 kg sen jag fick hjĂ€lp med nĂ€ringsdrycker. Jag har ju dĂ„ fruktansvĂ€rt hög Ă€mnesomsĂ€ttning sĂ„ nĂ€r jag Ă€ter normalt sĂ„ förbrĂ€nner kroppen det direkt och lite till. 
Sen klarar jag inte av att Ă€ta 6 gĂ„nger om dagen. 4 gĂ„nger.... DĂ„ Ă€r jag duktig. Frukost Ă€r ju inte min grej tex. Men innan Ă„t jag en drickyoggi eller sĂ„ för att jag skulle ha nĂ„got i magen nu tar jag en nĂ€ringsdryck istĂ€llet. Dubbelt med kalorier och protein. 👍
Ja sĂ„ det gĂ„r sakta uppĂ„t men det gĂ„r uppĂ„t iaf. Snart över mĂ„l nr 1. 1,5 kg kvar till det. Å ca 7 kg kvar till slutmĂ„let. 

👏👏

Kommentarer

Kommentera inlÀgget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag Àr en 36 Ärig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 Är och Wilde som fyller 3 Är. Har 1 hund, ,Faith 6 Är ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vÄr katt Luke 13 Är! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstÄende mamma ...... :) Om hur man fÄr i hop livet med en dotter som Àr i tonÄren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! LÀmna gÀrna ett ord nÀr ni tittat inom sÄ blir jag sÄÄÄ glad!

Senaste inlÀggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela