Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

God morgon!

Publicerad 2016-02-11 05:48:29 i

Snart dax att sätta igång barnen. Just nu sitter jag och morgonsurar med mitt kaffe. Är ju ganska tjurig på morgonen o särskilt tidigt. 
Idag blir det jobb till 16.00 o sen ner o duka i lokalen när vi ätit lite kvällsmat. 
Sen jobbar jag bara till 12.00 imorgon och då ska tårtor o paketer slås in o så ev handla en paket till.  

Så nu kör vi så det ryker inför Wildes kalas. 😊
Hårfärgning igår hos Annelie 😉

Tänk att denna underbara vackra tös är min. ♡

Min fina duktiga underbara kille. ♡ BVC igår. Han följer mittenkurvan slaviskt. 99 cm lång och väger 15,9 kg
Klarade alla tester ua men vägrade att prata med henne. Han är ju så blyg så han vågar inte. Så jag fick berätta om hur han pratar. 😄
Han har ju stort ordförråd men ibland byter han bokstäver i orden så det blir lite grötigt.  Men han har varit tidig på det motoriska så då blir det att man hamnar lite bak på pratet, jag menar när han va 2 år o 4 mån så lakan blöjan o han gick när han va 9,5 mån. 
Jaja det är iaf inget jag oroar mig för särskilt mycket.  Han kan ju prata. Begripligt oxå. 😊 

Så stolt över mina fina barn. De är verkligen fantastiska. 
Nä dax att ta tag i dagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela