Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Alvin mys

Publicerad 2016-02-03 20:13:33 i


Va o myste med denna lilla goding igår 😍. Alva och Wilde busade o likaså Nana och Faith. 
Ett underbart avslut på en jäktig dag med läkarbesök som inte gick som jag ville och en runda på Eko 💸💸 

Idag jobbade jag o sen handla jag till min fina Annelie m familj som är dåliga. Tog en kopp kaffe ☕  där o sen körde vi hem. Fick i oss lite mat och jag snabbstäda lite o så fort Wilde somnar så ska jag börja o renskriva min anmälan om Johnny. 
Idag kom pappret från Umas om deras egna Lex Maria anmälan där de tar på sig ansvaret för Johnnys död. De erkänner att de inte läst journalerna och att de dödat J med fentanyl. Hoppas de sover gott på nätterna ! Usch o fy för den svenska slappa sjukvården ! 

God natt på er ♡ 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela