Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

God förmiddag

Publicerad 2016-04-10 08:42:33 i

"Sovmorgon" till 7.15 idag. Ganska skönt faktiskt ! 
Nu är vi uppe iaf. Frukost o kaffe är avklarat för mig o Wilde. Mina sover fortfarande och kan få göra det ett tag till så hon är utvilad till skolan nästa vecka. 
Torsdagen jobbade jag och efter jobbet så tvättade jag och städade lite. 
I fredags var det jobb och sen bjöd min fina Annelie på middag. Hon hjälpte mig med att lämna in alla mina barngrejer till loppisen också men tydligen hade det blivit ett missförstånd. Jaja..... 
På lördagen va jag där och skulle handla lite. Blev några småfynd. Bästa va nog spiderman filmen som vi nu sett 100 gånger sen igår! 😂 Köpte lite andra filmer och till honom. En bok om brandmän och brandbilar. Ett allvädersset och några t-shirts. 
Ja sen åkte vi på fotboll i sönnarslöv. Å Wilde skulle såklart tvunget ha sina fotbolls skor på sig.
 
Efter fotbollen så åkte vi till församlingshemmet för att hämta det som inte blivit sålt och min förtjänst. Å den blev mycket bättre än vad jag hoppas på. 😄
Gott med lite semesterpengar och jag hoppas att jag får sälja till hösten igen. 💰💲
Efter det så körde vi in till stan i tron om att vi skulle gå på cirkus. 😂😂Men det va ju idag. Söndag!  Förvirrade mamman! ✌
Så vi besökte morfar en stund extra då när vi ändå skulle hämta biljetterna till cirkusen där (skickade han  som söndebud). 
Så det blir cirkus idag istället!  😄👍 
Men först ska jag lyfta på baken och ta tag i mitt hem för här behövs damsugas och golven moppas. 

Ha en fortsatt trevlig helg  (det som är kvar av den). Vi hörs. Puss och kram 



Glöm inte ❤👇

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela