Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Påskpynt

Publicerad 2014-04-10 09:17:42 i Allmänt





Igår tog vi fram påskpyntet och pyntade lite ute och inne.
Minna fixade blommorna och Wilde stoppade ägg i lyktan.
Nu ska jag bara plocka lite påskris oxå.

Igår va jag i stan (igen) och hämtade lite grejer och shoppade påskägg till mina barn och barnens alla kusiner.
Inget avancerat. Men jag har alltid lämnat påskägg till Love o Sannie och då vill jag inte göra skillnad på de andra kusinerna.
Sen städade jag och påskpynta som sagt. Idag blir det hemmaslappedag. Fullspäckad helg med ägglämning, cirkus, och jobb på Gärds BK och sedan hemmatävling för Minna på söndagen.
Pust! Blir trött bara jag tänker på det. 😊

Wilde vilar lite fm just nu. Jag funderar på om jag ska äta lite frukost kanske.
E väl ett måste?
Måste försöka hitta min aptit igen. Å gå upp några kg. Att det ska va så svårt att gå upp i vikt! ?
Nu har jag iaf köpt ett wii fit spel som jag ska ta mig tid att träna med 3 gånger i veckan iaf. Träna för att bli hungrig och öka i vikt och trivad med mig själv.
Kan det funka tro?
10 kgs uppgång hade varit bra.

Nä nu ska jag ta tag i dagen.
Puss på er! 💋

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela