Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Glad påsk

Publicerad 2013-03-28 08:23:35 i

Igår va det 9 år sedan jag ragga upp Patrik på magasinet i Kristianstad. Sen har det varit en brokig väg. Vi har alltid haft varandra i vått o torrt även om vi inte kunnat vara tillsammans alltid av olika anledningar.
Han har alltid funnits för Minna som den pappa hon inte har. ♡
Igår hade vi oxå 1årig förlovning.
Idag 9 år senare så har vi lille Wilde ♥.

Idag blir det en runda till staden. Har lite ärenden o sedan besök hos Barbro.
Ska lämna påskägg till mina gudbarn oxå. Love o Sannie.
Men först Bvc kl 11.



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela