Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

gammalmodig? sträng?

Publicerad 2013-03-26 19:34:27 i

Har förstått att barn inte e barn så länge som vi va barn när vi var små men går det inte för långt nu!?
10-11 åringar sminkar sig MYCKET, de har 1dm höga klackar på skorna, lösnaglar, pircing, smycken i tänderna o sitter på nätet till 23.00 trots det e skola dagen efter!! De lägger ut "pussbilder" o andra sexprovoserande bilder på instagram och Facebook.
Hur FAN rent ut sagt kan föräldrarna godkänna detta!?
I den sjuka värld som vi lever i borde vi tänka två gånger innan vi låter våra barn klä o betee sig som små sl**or....
Eller?
Rätt eller fel?

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2013-03-26 20:34:54

Helt rätt Linda!! Det är ju helt sjukt att de tillåts få göra på de viset.. :/

Postat av: Ewa

Publicerad 2013-03-26 21:42:47

Kan bara hålla med. Låt barnen få lov att vara barn och inte små modedockor, som klär och sminkar sig som tonårstjejer.

Postat av: Alicia

Publicerad 2013-03-27 07:18:31

Håller med, låt barn vara barn!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela