Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

fixande och trixande

Publicerad 2013-07-31 23:44:32 i Allmänt

En promenad i Stackedala fick det bli idag mitt i städningen idag med Jokke och barnen.
Vet i katten vad Patrik sysslat med idag men ställt upp har han lyckats med iallafall. ;-)
Han satte upp sänggavlen o storstädade sovrummet medans jag promenixade. Han e så duktig ibland. ;-) Men vi får köpa nya madrasser! Patrik mätte fel! Grrr! Jaja, vi behöver nya madrasser men just nu kände jag att vi inte hade råd med det.
Hoppas innerligt att Patrik får jobbet som ställningsbyggare i Norge. Två veckor borta två hemma.
Det e ju iof inte så kul. Vill ju ha honom hemma hellst men men..... Får se hur jag ska lösa det med Wilde när jag börjar jobba då jag har en kväll i veckan plus varannan helg. Den jag hoppas på hjälp ifrån verkade inte särskilt intresserad tyvärr. Men vill man inte vara en del av oss så skit i det.
Jag har andra som mer än gärna umgås och hjälper oss. ♡
Iaf så ska det bli skönt för oss båda att veta till 100% kommer in lön på kontot och att det är fast lön o ingen timlön. Som det är nu så vet han ju aldrig från månad till månad.
Sen har han gjort färdigt Wildes säng oxå. Ska bara skruvas ihop oxå.
Städat i klädkammaren har han oxå gjort. Riktigt flitig mitt hjärta ♡
Jag o Minna va o pantade burkar. 174:-. Dom la Minna i sparbössan där vi sparar till något kul för familjen. En resa av något slag. :-)
Imorgon är det jobb för Patrik i Helsingborg och vi drar till stan för att mysa med min farmor och farfar och sedan blir det kalas för Mio som fyller 2år! ♡♥♡



Nä nu ska jag försöka sova lite. God natt ★

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela