Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Dagens äventyr

Publicerad 2013-12-01 23:13:39 i Allmänt

Vi började dagen med att skrubba oss. Wilde älskar att bada. :-) Sen åkte vi till Hässleholm för att kolla på Ö sönnarslöv, men det blev bara en match eftersom de förlorade så jag åkte till min kusins grav istället och sedan hittade vi en julmarknad men nja det va inget för oss. Sen åkte vi hem o nu har vi jag tvättat hela kvällen och fixat middag till oss alla. Nu e vi helt slut så nu blir det sängen. Imorgon blir det öppna förskolan med Wilde i vanlig ordning och sedan ska all tvätten vikas. :-/
Så nu ska jag sova gott!
God natt på er! ☆♡






Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela