Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Onsdag idag

Publicerad 2012-01-11 17:06:38 i Allmänt

Jobb jobb jobb....
Jobbade hela dagen igår o va såååå trött igår att jag inte orkade blogga. Älskling hade varit så snäll o tvättat all min tvätt o vikit ihop den till mig o massa annat. Så här va fint när jag kom hem. Ibland blir jag bortskämd!
Men idag har han åkt tillbax till Malmö. :(
Usch!
Tycker inte om när han åker... Blir så tomt!
Men men.... Så e det o så får det va.
Idag jobba jag till 15.00 fast va ifrån jobbet 15.30. Hade P-möte som drog ut på tiden som vanligt. Nu e jag hemma, hundarna kissade o strax ska jag fixa lite kvällsmat. Idag blir det prinskornar med pasta. Ingen särskilt rolig mat men dels e jag så trött o sen önskade Minna detta.
Fy vad man e trött första jobbeveckan efter sjukdommar o semester.
Man e ju helt försoffad. E så trött när kl slår 20 så jag knappt orkar med mig själv. Å dessutom har jag träningsvärk i låren efter alla trappor man springer i. Helt sjukt vad man blir lat fort. Dessutom trodde jag inte att motionen på jobbet va så pass så man fick träningsvärk! Hahaha!
Nu blir det lite mys med Minna o hundarna....
Ha en bra kväll!
Glöm inte att kommentera! Det e roligare o skriva då. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela