Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Så ja... Då va bloggen låst!

Publicerad 2011-08-07 12:57:50 i Allmänt

Det innebär att jag nu kan vara mer privat!
Nice!
Har en särskild person som jag inte vill ska läsa om mitt liv. Som e såååå patetisk. Men nu e hon borta så det e skönt!

Igår va vi på Barnens dag i Tivoliparken. Jag, Minna, Frida & Love! Vi hade det så mysigt.
Under tiden vi va där så blev jag inbeordrad för att jobba kvällen. *suck* Jaja, det e bra pengar iaf, man får gotta sig med det. Har tagit lite extra nästa vecka oxå eftersom att Minna inte e hemma. Då kan jag ju passa på att jobba lite extra istället. För jag har ju inget liv.... :)
Minna ska till sin mormor i 4 dagar o bo i husvagn. Kärrasand tror jag det va dem skulle till.
Åh jag tycker det e såååå tråkigt när min lilla sessa inte e hemma så det e bara bra om jag har något att sysselsätta mig me.
Tack underbara Frida & mattias för att ni ställde upp o passa Minna igår kväll.

Just nu sitter jag o dricker mitt kaffe o bara njuter innan stormen. Ska nämligen städa o tvätta idag. Det e ett måste det oxå! Tvätta måste jag absolut (!!) göra nu innan det svämmar över.
Jag undrar hur alla andra hinner med?
Hur gör ni!!??
Hur kan man hålla sitt hem snyggt o städat dygnet runt som ensamstående mamma med 2 katter o 2 hundar?
När man dessutom jobbar heltid o sedan går in extra på det?
Hur hittar man energi till att orka med alla Måsten?!

Ibland önskar jag att idioten till hennes pappa hade kunnat skärpa sig o ta sitt ansvar! Samtidigt är det skönt att slippa honom. Han har ju inget att säga till om i vårat liv.
Men en trevlig kille att dela vardagen med hade ju inte varit helt fel?
Var hittar man dem?
Alla jag hittar är ju idioter!
Någon som kan skicka hit någon till mig!?

Nä nu ska jag sluta beklaga mig o ta tag i dagen!
Ha en underbar dag allesammans.... :)





Nu när bloggen e låst så undrar jag om ni har några önskemål om vad ni vill att jag skriver om... Vad som hellst. Fråga på!

Kommentarer

Postat av: P.O

Publicerad 2011-08-07 13:10:01

Du ska se att den rätta mannen en dag bara står där.Och vem vet vännen,han kanske har stått där länge utan att du har sett han.Ge inte tappt,snart blir det napp även för dig ska du se.Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela