Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Så ja (nöjd)

Publicerad 2009-02-19 18:34:19 i Allmänt

Snart e all tvätt tvättad o golven e damsugade o sängen e renbäddad o lite tavlor e upphängda. Ska bara moppa oxå men jag fick ont i huvudet för en stund sedan så jag har vilat o tagit huvudvärkspilla.
Minna tycker vi ska gå o åka pulka men jag tycker det e för sent nu. Kl e ju 18.30
Ska strax ner i tvättstugan igen o sen slänga mig i ett bad. Nice!
Ska fixa med mina inbjudningar oxå till min 30 års fest. Inbjudningskorten e nästan klara. Ska bara göra tillräckligt många o sedan skicka iväg dem.
Sen e det lite annat som ska fixas, snapsvisor o lite lekar!
Massa att fixa med!
Tror jag ska se på film ikväll. Patrik 1,5 & Maria Larssons eviga ögonblick. Det blir belöningen för allt fixande här hemma. =)

Jobbar kvällen imorron. 14-21.30 Men innan jobbet ska jag in till stan o shoppa doppresent till lilla Love. Alltid ute i sista sekunden. Som vanligt! Sen e det bara mys hela lördagen....  Kanske ta en pizza o godiskväll med Jimmy!? Det va länge sedan nu ju!

Nä minsannnu e det tvättstugan igen. =(
Skulle behövt upp till affären oxå en runda. Får se om jag orkar. Huvudet bultar som bara f-n!

Kommentarer

Postat av: Sara H

Publicerad 2009-02-19 22:31:44

jag kan fixa snapsvisor!!!! :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela