Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Blir så irriterad

Publicerad 2009-02-08 21:49:51 i Allmänt

Läste en väns blogg idag om hur hon ibland känner sig ensam. Att hon ser sina vänner som har varit ute på kort och hon har inte ens blivit tillfrågad att följa med bara för att hon har sambo eller har tackat nej 2 ggr på rad! Måste man känna sig tvingad att följa med bara för att ens vänner inte ska tröttna på en!!!!???
Herregud säger jag bara.
Vad e det för vänner! Kassta bort dem! Du e värd mycke bättre än så!
Bättre att ha få vänner som älskar en för den man är istället för att ha många vänner som gillar en när det passar dem!
Usch, vad sånt kan störa mig!
Till den där typen: E det så jobbigt att slänga iväg ett sms o fråga om hon vill hänga på? Det tar dig 2 min av din DYRBARA tid som du inte har råd att slösa på en vän tydligen som inte kan vara med på varenda fest!
SUCK!
SARA!! DET FINNS BÄTTRE VÄNNER! DU KLARAR DIG UTAN DESSA IDIOTER!!

Det va bara det jag var tvungen att skriva av mig om.... =)
NATTI NATTI




Kommentarer

Postat av: Sara H

Publicerad 2009-02-09 20:48:05

Håller med!

Tack

Postat av: Jesse

Publicerad 2009-02-09 22:27:00

Håller med dig.. Riktiga vänner består fast man har sagt nej ett par gånger... O hur svårt kan det va o skicka iväg ett mess lr ringa?? Man har hellre få vänner som man vet var man har än massor som knappt bryr sig ändå...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela