Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Heeeeej alla galna människor!

Publicerad 2008-08-29 12:08:57 i Allmänt

Idag har jag haft en kaffedejt över internet. Det e ju min Alicia som jag dricker kaffe med på morgonen när jag e ledig o traggar massa skit. Saknar henne massor. Hon bor i ystad så det blir inte så ofta man ses. Det e ju 9 mil dit! Men den 27 sep e det bestämt att jag ska dit. Ev. den 12 oxå men det e en ekonomisk fråga.....
Hon o hennes familj e underbara.

Idag har jag för första gången lagt ut saker på tradera för att sälja. Har lite byxor och skor som e för litet så man kan ju hoppas på en slant. =)
Länken dit är: http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1133024&listtype=0


Snart kommer Minna hem från skolan o sen ska jag köra till jobbet. Minna får följa med dit en liten stund tills Alle kan komma dit o hämta henne. Blir runt 16 tiden.


Imorron e det FEST!!

Diana har sin födelsedagsfest/kräftskiva då. Ska bli sååå kul. Vi blir bara en massa brudar! Så jag kommer må som jag förtjänar på söndag! Hehe.....

I onsdag fyllde Diana 29 år!! Grattis min älskade vän!! Så jag beställde blombud till jobbet. en bukett liljor. Hehe.... Hon trodde inte att de va från mig om man säger så. =) Men hon blev glad!
Sen efter jobbet så åkte vi till malmö för att shoppa lite. Minna behövde byxor och gympa dräkt. Å det fick hon. Vi hade en himla tur för när vi va i malmö sist o shoppade va vi på H&M o då hittade jag en gympadräkt med Kitty på. Minna älskar Kitty.  Men jag köpte inte den för att min mamma hade lovat att köpa gympakläder!
Men jag fick pengar av mor istället för att köpa den men när jag då skickade bud med Diana så va den slut!! =(
Men i onsdags hängde det EN inne på byxavd i RÄTT storlek. Den tog vi så klart!! Minna va överlycklig o det va nog meningen att vi skulle ha den där dräkten! =) Ibland ska man ha tur!
        Så söööööt! Min sessa!!

Nä nu måste jag sätta fart om jag ska hinna bli klar till 13.00
Tänkte städa o diska o klä mig o allt sånt..... =S Hehe.
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela