Bebis i feb 2013

Min graviditet

hemma

Publicerad 2012-10-22 19:19:55 i

Ja då va man äntligen hemma igen. Det har vi firat med tacos ikväll.
Tror dock jag överanstränga mig lite när jag körde inom willys o handla lite färskvaror. För när jag kom hem va jag helt slut o dessutom kom det lite blodspår igen.
Inte mycket men jag blir ju nervös som fan. Dels så kan detta betyda att det inte "bara" är ett/flera blodkärl som gått sönder i livmodertappen utan att det faktiskt är moderkakan som lossnar.
Då blir det tråkigt sängläge inne på CSK. :'(
Så nu blir det soffläge tills imorgon. Skit!!!!

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2012-10-22 21:02:18

Skönt att du fick komma hem men ta det lugnt nu. Bamsekram

Postat av: Veronica

Publicerad 2012-10-22 21:02:37

Skönt att du fick komma hem men ta det lugnt nu. Bamsekram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela