Bebis i feb 2013

Min graviditet

Just nu

Publicerad 2012-11-03 17:35:24 i Allmänt

Åååååh vad jag längtar efter att få städa var enda vrå i mitt hem. Vill rensa o sortera o kanske möblera om.
Jag längtar eter en låååång promenad med Faith o bra musik i öronen. Jag längtar efter att kunna röra mig!!!!

Nu suger livet kan ni tro. Hittar inte tillbaka till livslusten. Jag har ett tag till ju iaf som jag ska ha det så här.
Måste försöka acceptera vardagen på något sätt.
E sjukt drygt att inte ha ett jobb o gå till. Jo det har jag men just nu varken får jag eller kan jag gå dit.
Man har inget att gå upp o göra sig i ordning för.
Hade man bara kunnat röra sig kunde man ju iaf kunnat gå långpromenad med Faith varje dag.
Nä detta med att vara gravid e ingenting för mig. Nu har jag snart en av varje så jag e mer än nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela