Bebis i feb 2013

Min graviditet

Jävla foglossningar!

Publicerad 2012-11-13 18:55:17 i Allmänt

De är hemska just nu! Nu har de spridit sig hela vägen runt i ljumskarna. Så nu e det inte bara bak i ryggen längre. Inte nog med det så har det även börjat i Ischiasnerven. Det hugger till i mellanåt när man rör sig.
Idag e en sån hemsk dag. Kan knappt röra mig alls. Å denna dumma hunden som vägrar att kissa med Minna. Hon har alltså inte varit ute sedan 9.00 imorse o hon vägrar göra nått med Minna mer än att jävlas. SUCK!
Som tur e har man underbara vänner som ställer upp. Marika kommer strax hit o kissar henne till mig.
Det e hemskt när man e så hjälplös!
Bläää!!!

Kommentarer

Postat av: Anne

Publicerad 2012-11-17 10:43:32

Har du provat med akupunktur? När jag väntade Lukas hade jag också sjukt ont. Gick tom med kryckor ett tag. Fick akupunktur, vilket tog bort foglossningarna helt och ischiasen nästan helt. Vilken befrielse!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela