Bebis i feb 2013

Min graviditet

hemma

Publicerad 2012-10-31 12:36:43 i

Jag fick gå hem igår. Men jag blev ledsen o besviken på läkaren. Jag ska alltså jobba på tisdag enl henne!!
Jag har varit i stortsätt sängliggande i 10 dagar med blödningar som de helt plötsligt anser inte va så farliga. Men varför skulle jag då ligga på sjukhus tillofrån i 10 dagar?!
På mitt förra läkarintyg från förra utskrivningen står det: Pat ordinerad vila för att minimera prematur förlossning!!!! Ääääh det tycker jag e ganska allvarligt.
Jaja, nu e jag hemma o har en del pappers arbete att fixa.
Är helt slut fysiskt o orkar INGENTING! Jobbigt att andas o helt orklös. Ont i fogarna o i allmänt skit skick!
Fattar inte hur de tycker jag ska kunna jobba. I VÅRDEN!!!!
Nä ska ringa min Bm o styra upp detta.

Ha en bra dag. Nu ska jag vila en stund på soffan.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela